Tunnista ajoissa mikä mättää ja paranna luottamusta nopealla reagoinnilla

Tiedätkö asiakkuuksiesi luottamustason?

  • Mikä on asiakkaan avainhenkilöiden luottamus asiakassuhteeseenne?
  • Mikä on tuottamasi asiakaskokemuksen trendi juuri nyt asiakkaan mielestä?
  • Mistä asiakaskokemuksen muutokset johtuvat?
  • Kuuletko yhteistyön ongelmista niin myöhään, että vahinko on jo tapahtunut?

Celkee Insight® Asiakaskokemus

  • Tarjoa asiakkaiden avainhenkilöille jatkuva kanava palautteen antamiseen.
  • Paranna asiakasyhteistyötä jakamalla kaikille sidosryhmille yhteinen tilannekuva.
  • Reagoi nopeasti tärkeimpiin heikkoihin signaaleihin ja mahdollista asiakassuhteen positiivinen kehittyminen.
  • Tuo näkyvyys koko organisaatiollesi miten tehdyt toimenpiteet vaikuttavat asiakaskokemukseen.
  • Fokusoi ja priorisoi resursseja asiakkuussalkkuasi reaaliaikaisen tilannekuvan avulla.

Käyttökohteita esimerkiksi

  • Strategiset B2B asiakkuudet ja asiakassalkut
  • Suuryritysten sisäiset palvelut (kuten IT palvelut)
  • Jatkuvat palvelut
  • Projektit

Luomme kestäviä asiakassuhteita

Celkee Insight -blogista poimittua

Asiakkuuden tilannekuva yhteistyön parantamiseksi ja luottamuksen kehittämiseksi.

Asiantuntijapalvelumme avulla hyödynnät ratkaisujamme monipuolisesti ja tehokkaasti

Käyttöönottopalvelu

Käyttöönottopalvelulla autamme sinua konkretisoimaan ratkaisun hyödyt nopeasti.

Lue lisää

Pääkäyttäjäpalvelu

Pääkäyttäjäpalvelulla autamme sinua keskittymään ydintekemiseesi.

Lue lisää

Kumppanipalvelu

Kumppanipalvelussa läheinen yhteistyömme varmistaa analytiikan tehokkaan hyödyntämisen.

Lue lisää

Human Intelligence analytiikka palveluna

Kokonaispalvelu tuottaa sinulle monipuolisen analytiikan minimaallisella aikainvestoinnilla.

Lue lisää