Celkee Telmassa

Oli kiintoisa kuvaussessio Telman kuvaajan kanssa 🙂 Lue myös LOISTO:sta.  


Celkeetä tarinaa Tekniikka ja Talous -lehdessä

Oli mukava juttutuokio Tuulan kanssa kanssa joulun alla. Tässä tulosta.  


Re-org automation

The need Good reasons for a re-org are e.g., major disruptions in business, mergers or restructuring a massively bloated organization. However, when deciding on the re-organization, the reasoning is often vague and only direct costs are taken into account....


Hautaa henkilöstötutkimus - miksi et tekisi jotain hyödyllistä?

Jos toteutat sitä samaa vanhaa uudelleen, kuulet todennäköisesti kommentin: ”Miksi osallistuisin taas kun edellinenkään tutkimus ei johtanut mihinkään?” Jos taas päädytte laittamaan työryhmän miettimään parannuksia tulosten pohjalta...


Mahdollistaja vai Kyykyttäjä?

Entistä koulutetumpien, diginatiivien ammattilaisten johtaminen vaatii uudenlaista johtamiskulttuuria.  Toimintatapoja on uudistettava Y-sukupolven vaatimuksia vastaavaksi. Talouselämä nro 27, 12.8.2016 pääkirjoituksen otsikko oli ”Fiksuille ei...


Digitalisatio + läpinäkyvyys = kilpailuetu

Mitä läpinäkyvyys on? Organisaatioiden läpinäkyvyys on globaali trendi. Sitä halutaan, koska sillä voidaan saavuttaa monenlaisia hyötyjä. Sitä myös pelätään, koska se on monille askel tuntemattomaan. Pelätään, että se on Pandoran...


Miksei ne ostanutkaan meiltä enää?

Vastaus otsikon kysymykseen on usein yksinkertaisesti: asiakas ei jostain syystä luota teihin tai pidä teistä enää! Forresterin ja CRM guru Paul Greenbergin mukaan asiakkaan kokemalla henkilökohtaisella arvolla on yli kaksinkertainen vaikutus...


Elääkö teidänkin johtonne kuplassa?

Strategioiden toteutuksista onnistuu eri lähteiden mukaan 10-30% [1]. Isoin syy huonoon onnistumisprosenttiin on se, että johto elää kuplassa ja antaa organisaation tipahtaa heti ensi metreillä strategian toteutuksen yleisimpiin sudenkuoppiin:...


Customer Experience Management 2.0

Mikä mättää asiakkuudenhallinnassa? Vieläkö kärvistelet asiakastyytyväisyyskyselyiden kurimuksessa ja mietit miksi edelleenkin on vaikeata: Saada asiakkaat vastaamaan kyselyihin Osoittaa todellisia syitä asiakaskokemuksessa tapahtuviin muutoksiin...


Customer surveys are out - co-operation is in !

The Need Do you run customer experience surveys? Some of these problems most likely ring a familiar bell: It’s hard to get customers to answer any surveys. It’s hard to pinpoint the underlying root causes for changes in customer...